Geplaatst op Geef een reactie

Haak een kind gelukkig!

christmas give away tree kerstengeltje haken haapatroon amigurumi kerst

Knit & Knot, de handwerkbeurs die 2 keer per jaar wordt georganiseerd in de Koepelhal in Tilburg, organiseert samen met haakblad Aan de haak de Christmas give away tree. Het doel van deze actie is om een kerstboom vol met gehaakte hangers te maken voor het Emma Kinderziekenhuis in Amsterdam. De kerstboom komt op 24, 25 en 26 oktober eerst op de Knit & Knot beurs te staan. Begin december gaat de boom naar het ziekenhuis, zodat de kinderen die met Kerst niet thuis kunnen zijn toch een vrolijk versierde boom hebben.

Kerstengeltje haken bij Knit & Knot

Ik ben op zaterdag 26 oktober bij Knit & Knot op de beurs met mijn boek Dierencapes Haken en de dierencapes. Ik neem ook garen mee en een patroon van een kerstengeltje voor in de kerstboom. Als je het leuk vindt, kun je ook een kerstengeltje komen haken en hem daarna zelf in de boom hangen. Ik vind het een geweldige actie en daarom help ik graag mee. Jij ook?

Haakpatronen kersthangers

Kom je niet naar Knit & Knot? Dan kun je toch meedoen!
Haak een leuke hanger en stuur hem uiterlijk 6 december naar:
Aan de Haak
t.a.v. Christmas give away tree
Maanlander 14H
3824 MP Amersfoort

Natuurlijk hebben we haakpatronen van leuke kersthangers die je kunt maken.
Aan de haak heeft verschillende patronen voor je klaar staan. Je vindt ze hier.
En ik heb een haakpatroon van een kerstengeltje voor in de boom.

Haakpatroon Kerstengeltje

Je kunt het haakpatroon van het kerstengeltje hier downloaden.

We hopen dat zoveel mogelijk mensen meedoen en we straks een geweldige boom hebben voor de kinderen!

Lieve groet Hedy

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *