Menu Sluiten

Reageer en maak kans op vrijkaarten voor Knit & Knot

Vrijkaarten Knit & Knot…

Nog een kleine maand en dan begint Knit & Knot, dé handwerkbeurs van het zuiden. En ik heb vrijkaarten…

Drie dagen lang kun je de mooiste bollen garen spotten en voelen, shoppen, ideeën en inspiratie opdoen en workshops volgen op het gebied van haken, breien, vilten, borduren en meer.

Hoe maak jij kans op vrijkaarten?

Vrijkaarten_Knit_&_Knot

Ik mag deel uitmaken van Team Knit & Knot 😄 en daarom heb ik 5 vrijkaarten gekregen om weg te geven. Hoe leuk is dat?

Wil jij kans maken op deze kaarten, zet dan je reactie onder dit bericht. Vertel met wie jij graag naar de beurs wil en waarom! Easy peasy!

Over 2 weken, op maandag 26 maart, doe ik alle namen in de hoge hoed en maak ik de winnaressen bekend.

Ken je iemand die ook van haken houdt? Deel dit bericht dan met haar, zodat zij ook kans maakt.

Tijdens de beurs ga ik workshops geven. Workshops Bloemen Haken en Workshops Amigurumi Haken. Wil je meedoen? Reserveer dan jouw plek aan de tafel.

28 Comments

  1. Karin

    Leuk vrijkaartjes voor de Knit en Knotbeurs , dan zou ik er graag met mijn vriendin Irma er heen gaan.
    Samen weer nieuwe inspiratie op doen voor onze volgende projecten .

  2. Anneke Beukers

    Hallo Hedy, ik zou graag een vrijkaartje willen winnen voor mijn vriendin. Met een hele zieke man in huis is ze toe aan een leuke dag. Veel liefs Anneke

  3. Anita Borgers

    Nou graag met mijn vriendin Mary van Genechten. We zijn al lang vriendinnen en het wordt tijd dat we weer eens samen ergens naartoe gaan nu de kinderenwat ouder zijn. Is al zo lang geleden.

  4. Elles Stempher

    Ik zou met mijn vriendin agdi willen gaan. Dit jaar is ze voor het eerst mee geweest naar de handwerkbeurs in Zwolle en heeft daar zo van genoten. Deze beurs ben ook ik nog niet geweest kunnen we samen op ontdekkingstocht..

  5. christiane labeeuw

    graag had ik willen meedoen, om een gezellig middagje te kunnen winnen met de haakvriendinnen uit ons clubje, nl, gea Bolsius, lea ansems, rina elst en jeanne swagemaekers-elst

  6. Inge Huibers

    Ik zou graag met Rian willen gaan. Zij is net als ik super enthousiast en krijgt ook de kriebels…maar niet van de wol zelf maar wel om mooie prachtige creaties te maken. Ik kan nu al niet wachten om te mogen gaan!! Ik word er al blij van en die blijheid en vrolijkheid zou ik ook samen met Rian willen delen! Greetzz Inge

  7. Ilse Verduijn

    Ik zou graag gaan met mijn twee vriendinnen: Wilma en KriJanda. Wij zijn met elkaar de “handwerkvrouwtjes”. We kletsen en handwerken wat af met elkaar, zo gezellig!

  8. Pia

    Ik zou heel graag met mijn lieve vriendin naar Knit en Knot gaan omdat ze, net als ik graag breidt en haakt. Verder zijn we elke Knit en Knot al geweest, hoe leuk zou het dan zijn om een keer met gratis kaartjes naar binnen te mogen!

  9. kristina

    Een dag niet gehaakt is een dag niet geleefd. Je kunt niet genoeg voorraad hebben en ga met mijn zus een heel gezellige dag hebben en veel inspiratie opdoen.

  10. Riki

    Heel graag willen wij naar de beurs ,samen met mijn dochter en onze klein dochter met vriendin beiden 12 jaar en zijn fan van Dendennis
    Zo zijn er aardig wat haak verslaafden in de familie en vriendenkring

  11. Jeannette

    Zou graag met mijn dochter Daniëlle gaan, daar ze maar 1 handfunctie heeft toch hele leuke dingen maakt. Ben heel trots op haar, ze is een echte doorzetter!

  12. Netty Verbeek

    Leuk!
    Vorig jaar was het ook heel gezellig op de Knit & Knot beurs dus natuurlijk wil ik dit jaar ook wel weer gaan met mijn haakvriendin Ella!
    Groeten, Netty

  13. Endrie

    Jaaaa ik zou heel graag met Esmée Karstanje gaan! Esmée heeft erg veel plezier aan het haken en maakt prachtige dingen! We zouden vorig jaar al samen gaan, maar dat kon helaas niet door gaan, wat zou het leuk zijn als we het dit jaar wel zouden kunnen doen ❤️

    • Anja Stouten

      Ik zou graag een vrijkaart willen winnen voor deze beurs in Tilburg, op dit moment ben ik een tas aan het omhaken en met de katoen van de colsjaal een andere sjaal aan het haken, ik ben ook zeer geintereseerd in het haken van cactussen.

  14. Maaike valk

    Wat ontzettend leuk, ik zou heel graag samen met mijn tante gaan. Zij heeft mij leren haken en vaak werken we samen aan een “ project”” hoe gaaf zou het zijn om hier ideeën en inspiratie op te doen.

    • Marlon

      Zin in de beurs, wil erg graag ideeen op doen naast de berg due ik al heb, immers alles is welkom als je denkt om zelf een zaak op te starten.

      Gr. Marlon

  15. Edmee Jacobs-Joosten

    Oh, als ik zou winnen, dan zou ik er met mijn stiefdochter van 9 naartoe willen. Ze is nu op een leeftijd dat ze graag meer tijd met mij wilt doorbrengen én ze wilt graag leren haken (van mij). Dan zou dit geweldig zijn, als ik haar hiermee naartoe zou kunnen nemen op zaterdag 7 april.

  16. Jeanine

    Ik wil heel graag met mijn nichtje Anouk de kaarten winnen.
    Voor ons is een uitstapje naar de knit en knot beurs nichtjes dag.
    We zijn allebei verzot/verslaafd aan haken deze beurs vinden wij reuze leuk en gezellig en is de beurs die voor ons goed te doen is met reizen

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

0

Your Cart

%d bloggers liken dit: